Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

steun gezocht

Geplaatst door Mirjamsch op September 28, 2017 om 04:58

September 28, 2017 om 04:58
hallo hallo

Nieuw ben ik niet helemaal maar ik heb me wel opnieuw aangemeld, ik merk dat het niet zo lekker gaat en dat ik behoefte heb aan mede-afvallers die samen met mij de strijd aan willen gaan om te zorgen dat die kilo's die eraf gaan er ook af blijven!

Ik jojo op het moment en dat ben ik zat!

Voor 6 weken terug was ik 23 kilo kwijt en helaas door vakantie en zelfmedelijden zijn er weer wat kilo's bij! Ik blijf in de vakantie stemming, en ik merk dat het "genieten" gevreet word onder het motto , ja we beginnen maandag weer!

Maar na 2 jaar afvallen weet ik donders goed dat dat dus niet werkt dus ik heb me hier aangemeld en vandaag de goeie schoenen weer aangetrokken en er voor de volle 100% voor te gaan!

maar ik kan dus wel wat buddy's gebruiken :)
October 5, 2017 om 07:37
Hey Mirjam,

Heel veel succes! Best wel herkenbaar inderdaad :) Je mag mij wel toevoegen hoor, al ben ik hier niet elke dag, ik ben er nog regelmatig genoeg.
October 9, 2017 om 05:45
Ik wil graag je Buddy zijn hoor. Hier ook echt zat van mijn ongezonde gewicht,en tijd voor aktie!
Hoe ben je 23 kilo kwijtgeraakt?? Ik wil naar een gezond gewicht toewerken voor de komende maanden ,dus gewoon normaal ( maar wel minder) eten en niet snoepen.Verder zwemmen en wandelen.In mijn werk ( verpleeghuiszorg) loop ik al veel.
Loop steeds meer tegen lichamelijke klachten aan door mijn gewicht, last van heupen,knieën enz.
October 10, 2017 om 01:33
Hoi, succes bij je nieuwe strijd! Veel afvallen en dan terug bijkomen, zo herkenbaar.
Hier gaat het ook met ups en downs. Ik wil best graag je buddy zijn. Ik ben momenteel weer terug gemotiveerd en wil er echt voor gaan.
Samen moet het lukken!
November 16, 2017 om 05:50
Vervelend he: afvallen en weer bijkomen. Weer andere kleren kopen, een deel weer weggooien. Een mens blijft er zo mee bezig en met zijn lichaam geconfronteerd worden...

Succes iedereen en respect voor zorgverpleegster Marieke, heel veel respect voor mensen in die sector die tegenwoordig kapot wordt bespaard. In België in ieder geval, maar mijn oma woont in Nederland (net over de grens) en daar is het niet veel beter volgens mijn ervaringen.

Wie wil, volg me maar :) Ik moet zelf nog eens uitzoeken hoe die site hier werkt.
November 27, 2017 om 16:32
Hallo daar!!

Ik heb net als Mirjam mij opnieuw geregistreerd na een tijdje geen lid te zijn geweest. En begrijp het volledig!! Dat Jojo-effect is echt het meest hatelijke en mentaal vermoeiendste dat er is geloof ik :) Nu er voor de volle 100% voor gaan!! Ik wil best je buddy zijn, kunnen we elkaar aanmoedigen? :D
January 11, 2018 om 02:58
Hallo,
Eten en drinken is zo tof en gezellig en alle die gezellige kilo's zijn er de afgelopen 4 jaar blijven aanplakken.
Wil iemand samen met mij op een toffe manier (dus geen crashdiëten) laten verdwijnen aub? Ik ben niet zo sportief maar heb wel net mijn stappenteller vanonder het stof gehaald en heb gisteren 3,6 km gewandeld.
January 12, 2018 om 14:43
Hi Mirjam, hoe gaat het nu?

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.