Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Jo-jo effect

Geplaatst door Saidabulhan op December 28, 2017 om 20:06

December 28, 2017 om 20:06
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil zo graag weer 70 wegen, maar het lukt mij niet. Steeds alsb85 ben kom ik weer bij. Ik heb ook last van vreetbuien. Ik probeer daar nu iets tegen te doen. Door mezelf te motiveren. Niet te eten bij zo'n gevoel. Ik heb ook het gevoel dat hoe meer ik afval hoe minder ik moet eten om op gewicht te blijven. Wie heeft er advies voor mij
January 13, 2018 om 06:53
Het lijkt zo makkelijk, maar de werkelijkheid toont aan dat het niet meevalt. 'Ik wil zo graag weer 70 wegen', schrijf je. Waarom wil je dat? Voel je je dan fitter, weerbaarder, mooier, aantrekkelijker? Het helpt om je voor ogen te houden waarom je wilt afvallen: dat is je doel.
En verder: afvallen is niet een kwestie van steeds minder eten. Dat heeft geen blijvend effect en bovendien slecht voor je lichaam. Wat wel helpt, en vol te houden is, is zorgen voor een gezonde manier van leven, dus voldoende beweging gekoppeld aan een gezond eetpatroon. Misschien ligt voor jou hier de sleutel tot succes.
Ik ben zelf een paar weken geleden begonnen om weer fit te worden. Dat betekent voor mij veel sporten. Om daarvoor genoeg energie te hebben, moet ik juist meer eten. Inderdaad: ik ben meer gaan eten om af te kunnen vallen! Na 3 weken voel ik me fitter en zijn mijn prestaties merkbaar vooruit gegaan én ik ben bovendien ruim een kilo afgevallen.
Vind je het lastig om het in je eentje te doen? Vraag dan om steun en advies bij een buddy, voedingsdeskundige of sporttrainer.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.