Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Probeer al jaren (!) mijn wachtwoord te achterhalen maar krijg hem niet toegezonden.

Geplaatst door Vendela op January 11, 2018 om 15:45

January 11, 2018 om 15:45
Ik ben al jaren mijn wachtwoord kwijt maar heb een schat aan info op mijn profiel van Valtaf.nl die ik niet kwijt wil. Ik heb ze gemaild maar krijg geen nieuw wachtwoord, zo frustrerend! Ik heb een nieuw profiel aangemaakt maar ik wil toegang tot mijn oude profiel omdat daar jarenlang is bijgehouden hoeveel ik weeg. Weet iemand wat te doen??
January 11, 2018 om 16:01
@Vendela

Er zou, dat is mij wel gelukt een paar maanden geleden, gewoon een mail moeten komen met een vervangend wachtwoord, maar ik lees de klacht wel vaker.

Mail even de profiel naam die je gebruikte en terug wil naar mij. Ik vraag dan aan Clyde, of hij je een vervangend wachtwoord wil sturen.
Soms lukt me dat.
January 12, 2018 om 12:03
Wie is Clyde dan? Is die van de site? Ik ken de namen niet hoor van mensen die hier werken? Alvast bedankt maar wil graag weten aan wie ik mail..........
January 12, 2018 om 12:20
Typisch dat je niet weet wie Clyde is. Hij is al jaren de Beheerder van de site.
Of te wel de man die wij bij problemen aan roepen omdat hij het programma geschreven heeft en dus de enige die je eventueel uit de brand kan helpen.
IK ben gewoon een medelid die al jaren voor Valtaf de calorietabel beheerd.

Als je zeker wil zijn wie Clyde is, ga dan even naar zijn profiel pagina.
Je kunt daar ook een PB achterlaten. Wie weet leest hij hem wel.
January 12, 2018 om 12:24
Typisch? Ik vind dat niet zo'n aardige opmerking. Alsof iedereen hier de beheerders van de site moet kennen? Sorry maar echt niet vriendelijk.......... wat vind je er zo typisch aan eigenlijk?
January 12, 2018 om 12:49
Typisch, omdat mensen die al jaren lid zijn weten wie Clyde is, hij was een jaar of 2 à 3 geleden zeer prominent aanwezig op de site. We hadden toen nog al last van "Trollen"

Maar goed, aardig of niet, als jij terug op je oude profiel wilt komen heb je hem dus nodig.
Een PB naar hem zou kunnen helpen.
January 12, 2018 om 13:25
Ik ben nooit prominent aanwezig geweest, ik kwam af en toe en ik denk dat dat voor veel mensen geldt. En hoe vaak je ook komt, niet iedereen heeft contact met de beheerder, ik blijf het een vreemde reactie van je vinden. Het is dan ook raar om te zeggen dat het typisch is als ik iemand hier niet ken, ook al is het een beheerder. Ik vind het typisch dat jij typisch zegt. Tip voor jou: blijf vriendelijk, vermijd dit soort opmerkingen, zodoende krijg je ook fijne feedback terug. En daarmee is voor mij de kous af, heb geen behoefte hier verder op door te gaan!
January 12, 2018 om 13:33
:succes:
January 12, 2018 om 16:55
kort lontje

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.